minus-star: Форум создан в помощь музыкантам, вокалистам и просто любителям музыки...

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.



ПОМОЖІТЬ БУДЬ ЛАСКА

Сообщений 31 страница 60 из 72

31

Здравствуйте, уважаемые коллеги! Осмелюсь попросить у вас песни для выпуска в 4 классе. Если у кого есть такой материал -. поделитесь, пожалуйста. Заранее благодарна!

0

32

Шановні колеги, здрастуйте! Якщо можливо допоможіть з піснями на випуск в 4 класі. Велике СПАСИБІ!

Отредактировано Lapsik061 (2011-04-03 15:24:20)

0

33

Дякую за програму.Дуже доречі.

0

34

А можна ще раз закачати програму вокального гуртка? ССилка просрочена,нажаль(((

0

35

Ангелочек14 написал(а):

А можна ще раз закачати програму вокального гуртка? ССилка просрочена,нажаль(((

Програма гуртка "Вокальний спів" в форматі .doc розміщена в мене на сайті.

+1

36

Дуже Вам дякую!!!

0

37

RWT написал(а):

Програма гуртка "Вокальний спів" в форматі .doc розміщена в мене на сайті.

Спасибо!

0

38

такой темы нет в 4 классе, есть тема "мова музики" во втором классе, по программе лобовой

2 кл.Урок 27.
Тема. Мова, яку розуміємо без слів.
Мета:   визначити роль і значення музичної мови, її елементів  (темпу, регістру, динаміки, ладу) для розкриття образного змісту музики, творів Ж. Бізе, Л. Бетховена, народних пісень; розвивати творчі здібності, фантазію, уяву, ладове відчуття; виховувати інтерес до музики Ж. Бізе, Л. Бетховена, народної пісні, почуттів доброти,
чемності, мужності, культури.
Музичний матеріал:   Ж. Бізе. „Марш хлопчиків” з опери „Кармен”; Л. Бетховен. „Бабак”; українська народна пісня „Як діждемо літа”.
Тип уроку:   урок уведення в тему. •
Обладнання:    музичні інструменти, таблиці, портрети композиторів
Ж. Бізе, Л. Бетховена, ілюстрації.
Хід уроку
1. Вхід учнів до класу під звучання ォМаршу тореадораサ.
2. Музичне вітання.
Учитель.
— Із якими музичними враженнями прийшли на урок?
— Із якою музикою, піснями зустрічалися під час канікул?
(Учні діляться музичними враженнями.)
— Чи знайома музика, яка звучала на початку уроку? (Звучав „Марш
тореадора” Ж. Бізе, французького композитора.)
— Що допомогло, нам визначити ォМарш тореадораサ? За якими ознаками?
(Учні визначають особливості маршу, в ході бесіди за допомогою вчителя
підходять до визначення нової теми — „Мова музики”.)
3. Слухання ォМаршу хлопчиківサ з опери ォКарменサ Ж. Бізе.
Учитель.
— Прослухайте ще один фрагмент з опери ォКарменサ.
(Звучить „Марш хлопчиків”.)
— Як музика допомагає визначити характер маршу? За якими ознаками
ви здогадалися, що крокують хлопчики, а не солдати?
— Придумайте й напишіть ритмічний рисунок для партії барабана.
Виконайте в русі з музичним супроводом.
4. Слухання музики ォБабакサ Л. Бетховена.
Учитель.
— Чи знайома музика?
(Звучить „Бабак” Л. Бетховена.)
— Чому пісня звучить так сумно? Що виражає? Що зображує?
— Чим відрізняється від ォМаршу хлопчиківサ?
— Якою є музична мова композиторів Ж. Бізе і Л. Бетховена?
— Як це виражено в мелодії, динаміці?
5. Розучування української народної пісні ォЯк діждемо літаサ. Гра
„Композитор”.
Учитель. -
— Уявіть себе композиторами. Яку б пісню (мелодію) ви написали
на ці слова?
Як діждемо літа та нажнемо жита.
Літечко тепленьке, жито золотеньке.
— Танцювальну чи маршову;
— веселу чи сумну;
— мажорну чи мінорну?
(Після виконання учнівських імпровізацій слухання пісні у виконанні
вчителя.)
Учитель.
— Якими є особливості пісні?
— Порівняйте ритм заспіву та приспіву.
— Як рухається мелодія?
(Показ рухом руки, ручними знаками. Розучування пісні з текстом
(перший куплет).)
— Уявіть себе художниками. У яких фарбах ви зобразили б характер,
зміст пісні?
6. Згадування веснянок.
Учитель.
— Згадайте, які ще веснянки вам знайомі?
— Яка з веснянок записана на дошці? („Вербовая дощечка”.)
(Виконання пісні „Вербовая дощечка” з ритмічним остинато.)
— Слухаючи музику, виконуючи пісні, ви, певно, помітили, що є головним  для музичної мови. Це — мелодія, душа музики. Мелодія — це
музична думка, викладена в одному голосі. Мелодія тісно пов'язана з ритмом. Знаючи мелодію, ритм, ми можемо впізнати знайомі пісні, музику, а також створити свої мелодії.
7. Гра ォКомпозиторサ.
Учитель.
— Уявіть себе композиторами та створіть мелодію на даний текст.
Ой веселий в нас танок,
Веселі співаночки,
Каблучками цок-цок-цок
Чобітки в Оксаночки.
8. Підсумок уроку.
— Яка музика звучала на уроці?
— Який музичний твір сподобався найбільше?
— Чим відрізняються музичні твори?
Висновок. Музичні твори різняться між собою своєрідністю музичної
мови. Кожний музичний твір має свою неповторну мелодію в певному
ритмі, темпі, регістрі, ладі з певними динамічними відтінками.
— Послухайте вірш ォМузична моваサ.
Ця істина давно не нова,
У музиці своя є мова...
— Слухаючи музику в різних життєвих ситуаціях, звертайте увагу
на особливості музичної мови.
9. Вихід учнів із класу під звучання ォМаршу хлопчиківサ.

Отредактировано marina-moroz (2011-09-22 20:05:12)

0

39

2 кл.УРОК № 33
Тема.  Неповторна мова музики.
Мета:поглибити та узагальнити музично-слуховий досвід учнів,
здобуті знання, навички за темою; перевірити та поглибити вміння учнів орієнтуватися в засобах музичної виразності, вміння „читати” мелодію, виражати характер у рухах; розвивати творчі здібності та інтерес до музики.
Музичний матеріал:  С. Прокоф'ев. Симфонічна Казка „ Петрик і Вовк”; українська народна пісня „Та продай, бабусю, бичка”;
музичні твори, пов'язані з вивченням теми „Мова Музики” (вибірково, за бажанням учителя, учнів),
Тип уроку: урок поглиблення теми, урок-конкурс, вікторина.
Обладнання: музичні інструменти, таблиці, ілюстрації, портрет композитора С. Прокоф'єва.
Хід уроку
1. Вхід учнів до класу під звучання теми Петрика із симфонічної казки
„Петрик і Вовк” С. Прокоф'єва.
Учитель.
— Яка музика зустрічала вас? Що в ній почули?
2. Слухання музики і  симфонічної казки С. Прокоф'єва.
— Музика С. Прокоф'єва настроїла на радість. Знову запросила До чудової
симфонічної казки „Петрик і Вовк”, щоб прослухати ще раз окремі
музичні фрагменти. Уявіть, що наш музичний поїзд вирушає до країни
симфонічної музики, до казки. З якою піснею вирушаємо? Чи допоможе
супровід зобразити рух потягу (його наближення та віддалення)?
4. Гра „Диригент”.
Учитель.
— Ось і дісталися до чудової країни симфоній, до чудового концертного
залу, в якому повинна прозвучати симфонічна казка „Петрик і Вовк”.
Великий симфонічний оркестр чекає, а диригент десь зник. Що робити?
— Хто б із вас міг його замінити? Хто б міг, як диригент, показувати
вступ кожного інструмента симфонічного оркестру?
(Звучить казка „Петрик і Вовк” (фрагмент). Один з учнів виконує
роль диригента.)
(Звучить тема Вовка.)
— Як ми упізнали тему Вовка, за якими музичними якостями?
— Чи могло б Вовка характеризувати звучання флейти?
— Якою є роль тембру в житті, музиці?
5. Бесіда.
Учитель.
— Чи могло б звучання вказаних інструментів характеризувати героїв
казки?
Гобой — Мисливців.
Кларнет — Дідуся.
Валторна — Петрика.
Фагот — Пташку.
— Які елементи музичної мови допомогли композиторові створити
образи героїв казки „Петрик і Вовк”?
Слухання п'єси „Зайчик дратує ведмежатко”.
Учитель.
— Про що розповідає музика?
— Якою є композитор розповідає про це? (Мелодія, темп, регістр.)
Бесіда про музичну мову творів.
— Якою є музична мова Д. Кабалевського?
— Про кого розповідає композитор Л. Бетховен, а про кого Ж. Бізе?
(Звучить  „Бабак” Л. Бетховена і „Марш хлопчиків” Ж. Бізе.)
— Якою є музична мова веснянок?
— Які з них могли б ви виконати?
3. Виконання пісні за бажанням учнів (із темброво-ритмічним супроводом).
(Згадайте пісню за нотним записом. Розбийте на такти, поставте
репризу.)
Жваво
8. Гра-конкурс виконання веснянок (за бажанням учнів): „Як діждемо
літа” (із танцювальними рухами, ритмічним остинато).
9. Виконання пісні „Та продай, бабусю, бичка”.
— А якими показані герої української пісні „Та продай, бабусю, бичка”?
(Виконання пісні повністю в інсценованому варіанті (інсценівка-діа-
лог): група учнів — покупці, соліст — бабуся.)
— Уявіть себе художниками. Як би ви виразили свої музичні враження
в малюнках?
10. Підсумок уроку за темою „Мова музики”. Підготовка до узагальнюючого уроку та уроку-концерту.
— Якими ви бачите ці уроки?
11. Вихід учнів із класу під звучання теми Петрика.

Отредактировано marina-moroz (2011-09-22 20:05:32)

0

40

marina-moroz написал(а):

такой темы нет в 4 классе, есть тема "мова музики" во втором классе, по программе лобовой

Така тема може бути по програмі Ростовського в 4 класі. Адже програма складена на основі програми Кабалевського, в якій тема другого семестру звучала "Між музикою мого народу і музикою інших народів немає неперехідних меж". Зараз - "Музика не знає кордонів". Погодьтеся, різниця невелика. Отож, якщо відштовхуватися від програми Кабалевського як основи для нової програми, то в кінці ІІ семестру можна провести урок на тему "Чому мова музики зрозуміла всім". Це буде як підсумок теми семестру. Розробляти урок не маю часу (кому свято, а курці смерть - це про вчителів музики), але, на мою думку, основну увагу слід приділити тому, що у музиці всіх народів подібні засоби музичної виразності. Якщо дітей підвести до цього на уроці, а на попередніх уроках загострювати на цьому увагу, висновок учні зроблять самі. Такий урок не може бути останнім в семестрі, бо на останньому, перед уроком-концертом, я провожу урок "Композитор. Виконавець. Слухач.", де акцентую увагу на тому, а як змінилися ми, вивчаючи музику, чи навчилися ми творити, виконувати і слухати музику.

для blackout
Не можна залишати однакові пости в різних темах.

Отредактировано RWT (2011-09-23 00:16:24)

0

41

не знаю, я иду по программе ростовского, такой темы в 4 классе не встречала, но вам виднее, у меня опыт работы маленький, просто,хотелось чем-то помочь. вы правы, я просто не внимательно прочитала тему, не вдумалась, подумала, что подходит 2 класс

Отредактировано marina-moroz (2011-09-23 16:38:13)

0

42

я навіть і не знаю як вам подякувати...ви мені дуже допогли! безмежно вам вдячна!

0

43

marina-moroz написал(а):

я иду по программе ростовского, такой темы в 4 классе не встречала

Програма містить пояснювальну записку, набір творів для сприймання і виконання та вимоги до знань, умінь та навичок учнів. Розбивки на уроки, а значить і тем уроків там нема. Кожен вчитель може сам робити розбивку на уроки, а може скористатися готовими (з ППЗ, попросити в колеги, скачати в інтернеті). Ми, здебільшого, беремо готові, тому такої теми в нас нема (в мене також нема, тому я й написав, що "може бути"). Але в університеті який-небудь доцент, щоб поганяти студентів, може придумати і не такі теми, якщо вони випливають з духу програми.

0

44

blackout, тема уроку "чому мова музики зрозуміла всім?" взята із методички авт. Л.М. Масол, Ю.О. Очаковська, Л.В. Беземчук,Т.О. Наземнової, "Вивчення музики. 1-4 класи", виданої у Харкові у 2003р. Тут- це дійсно один із уроків, якими закінчувалось вивчення теми "Між музикою мого народу і музикою інших народів немає непереборних меж", яка спрямовує учнів до висновку про інтернаціональну сутність музичної мови. До цього у Д. Кабалевського а потім у О. Ростовського це було одним із основних питань на уроці, відповідь на яке узагальнювала тему. Розробок уроку в мене немає. Але, наприклад, за основу можна взяти розробки уроків №№30-32 М. Яскулко

0

45

4 клас яскулко

УРОК 26
Тема. Спільна мова всіх народів.
Мета: визначити особливості музичної мови, зрозумі¬лої для всіх народів; формувати розуміння на¬ціональної своєрідності музики кожного народу; розвивати творчі здібності учнів, емоційність ви¬конання; виховувати інтерес до творчості різних народів, патріотизм та інтернаціоналізм.
Музичний матеріал: узбецька народна пісня-танець «Мавригі»; український народний танець «Козачок», Г Гусейнлі «Курчатка».
Тип уроку: урок узагальнення теми.
Обладнання: музичні інструменти (фортепіано, баян, акорде¬он, темброво-шумові інструменти), магнітофон, DVD, музичний центр, посібники з музики («Мій зошит з музики. 4 клас» М. К. Яскулка).
Хід уроку
1. Вхід учнів до класу під музику Першого концерту для фор¬тепіано з оркестром композитора П. Чайковського.
2. Музичне вітання.
Учні виконують поспівку або пісню (за вибором учителя).
3. Повідомлення вчителем мети, завдань уроку, активізація му¬
зичної діяльності учнів.
учитель. Протягом багатьох уроків ви слухали і виконува¬ли музику різних народів, порівнювали її, знаходили спільні та відмінні риси. А сьогодні ми проведемо «Музичну вікторину».
4. Проведення «Музичної вікторини».
Порада вчителю. Кращій організації сприятимуть не тільки індивідуально-фронтальна, але й групові форми роботи введення ігрових методів («Ансамбль», «Диригент», «Мікрофон»)
1) Чи зрозуміла тобі музика інших народів?
2) Музика яких народів подібна до української, а яка дуже відрізняється?
3) Як творчість композиторів сприяє укріпленню культурних зв'язків між народами?
4) Які народи є авторами цих творів: «Курчатка», «Мавригі», «Півник», «Тульяк»?
(Учитель пропонує учням виконати зазначені пісні, танці.)
(„Сіяв мужик просо”.)

5) Визначте пісні за нотним записом.
(«Півник».)
6)  Згадайте та виконайте улюблені народні пісні.
5. Підсумок уроку.
• Чи сподобався вам урок?
• Що найбільше вас вразило, запам'яталось?
• Кого 3 ваших однокласників можна вважати «Знавцем народ¬ної музики»?
• Які висновки можна зробити щодо конкурсу?
Учитель. Кожен народ має свою музику - народну і компо¬зиторську. Але трапляється так, що музичний твір стає відомим і улюбленим усіма народами. Тож музика 3ближує, єднає всі на¬роди.
6. Вихід учнів із класу під звучання Першого концерту для фор¬
тепіано 3 оркестром П. Чайковського.

УРОК 32
Тема.  Музика долає кордони.
Мета: поглибити уявлення учнів про своєрідність музич¬ної мови різних країн, її зрозумілість кожній лю¬дині; розвивати навички виконавського розвитку, слухацької уваги, уміння аналізувати музичні тво¬ри; виховувати інтерес, повагу до японської, індо¬незійської музики, патріотизм, інтернаціоналізм, емоційну чутливість до музики, краси, природи.
Музичний матеріал:  японська народна пісня «Вишня»; індонезійська народна пісня «Прогулянка з батьком»; Д. Каба-левський. Варіації на японську народну тему.
Тип уроку: урок поглиблення теми, урок-подорож.
Обладнання: музичні інструменти (фортепіано, баян, акор¬деон, темброво-шумові інструменти), магніто¬фон, ОУй, музичний центр, портрет композитора Д. Кабалевського, ілюстрації до музичних творів, посібники з музики («Мій зошит з музики. 4 клас» М. К. Яскулка).
Хід уроку
1. Вхід учнів до класу під звучання фрагмента «Варіації на японську народну тему» Д. Кабалевського.
2. Музичне вітання.
Учні виконують поспівку або пісню (за вибором учителя).
3. Розкриття теми уроку.
Звучить японська народна пісня «Вишня».
Учитель. У нас сьогодні цікава музична подорож до дале¬кої країни.
Якої саме? Чи підказала вам це музика, яка щойно прозвуча¬ла? Послухайте її ще раз. (Учні вдруге слухають японську народну пісню «Вишня».)
Порада вчителю. При обговоренні характеру, особливості му¬зики слід застосувати метод дискусії та «Мікрофону».
Коротка розповідь учителя про мистецтво Японії, її традиції, ставлення до музики ілюструється показом японських народних музичних інструментів тощо.
Учитель В Японії існує особливий музичний стиль - «те¬атр но». Це поєднання музики, танцю, поезії. Актори під барабан¬ні ритми промовляють вірші і танцюють, а музиканти акомпану¬ють їм на флейтах і струнних інструментах - сямісенах.
4. Розучування японської народної пісні «Вишня».
Порада вчителю. При розучуванні японської пісні необхідне налаштувати емоції учнів на її сприйняття, розуміння. Цьому мо¬же допомогти невелика розповідь з ілюстраціями пейзажних кар¬тин японських художників, які у своїх творах відобразили любов до природи, захоплення красою квітучої вишні (сакури).
Окремі місця пісні розучується з опорою на нотний запис. Це' дає можливість учням переконатися в тому, що основна інтонація, з якої виростає мелодія пісні, створена трьома звуками. А також звернути увагу на неперервність мелодичного розвитку, розспіви, зупинки на половинних нотах.
5. Слухання п'єси композитора Д. Кабалевського «Варіації на]
японську народну тему».
Учитель. Простежте, як відбувається інтонаційний розви¬ток японської мелодії у варіаціях, змінюється характер інтонації.
Порада вчителю. Аналіз інтонаційного розвитку кожної варіа¬ції необхідно робити обережно, намагаючись не зруйнувати ціліс¬не емоційне сприйняття.
Учні повинні дійти висновку: варіації композитора Д. Каба¬левського - яскравий приклад використання композитором народної музичної творчості.
6. Виконання пісні «Прогулянка з батьком».
• Виконайте пісню в необхідному настрої та темброво-ритмічним супроводом, танцювальними рухами.
• Яку музику далеких країн ви бажали б послухати, виконати? {Можливий варіант: «Танець Анітри” Е. Гріга.)
Порада вчителю. Ритмічний супровід попереднього уроку мо¬же бути доповнений пропозиціями учнів, їх творчими варіантами.
7. Підсумок уроку.
• Чи сподобалась вам музика, що звучала протягом уроку?
• Чи виникали складнощі її розуміння?
• Чи стала вам близькою музика японського народу?
• Чи хотіли б її виконати своїм рідним?
7. Вихід учнів із класу під звучання фрагмента «Варіації на
японську народну тему» Д. Кабалевського.

Отредактировано marina-moroz (2011-09-24 15:51:13)

0

46

подскажите пожалуйста, есть программа для вокального кружка, рассчитана на 1 час в неделю.

0

47

marina-moroz
Подивіться будь ласка Тут

+5

48

спасибо

0

49

Дуже дякую за програми,  Ви мене спасли!

Отредактировано vchytelka (2011-10-18 20:28:54)

0

50

http://mysmiles.ru/super_smilies025.gif

0

51

Якщо хтось має якісь гарні сценарії до дня 60-ти річчя Яремчука у школі поділіться будь ласка. ДЯКУЮ!

0

52

Дякую !!!  http://mysmiles.ru/super_smilies062.gif

0

53

Інна! можливо у Вас є  відкриті  уроки  для 3-4класів? Скиньте, будь ласка! Дякую!

0

54

Шановні колеги!
Терміново шукаю плюс пісні (діти гатують таночок, а я не кожен день маю уроки, щоб грати їм). Моя скринька lidiyabalko1@mail.ru

ВИШИВАНКА

Слова М.Сома     Музика О.Сандлера

З вечора пригожого аж до ранку
Вишивала дівчина вишиванку.
Вишивала дівчина, вишивала,
Чорну і червоную нитку брала.

А що чорна ниточка – розставання,
А червона ниточка – то кохання.
Щоб та чорна ниточка часто рвалась,
А червона ниточка гладко слалась.

Встану я в неділеньку спозаранку,
Подарую милому вишиванку.
«Сердься, мій соколику, чи не сердься,
Будеш ти носить її коло серця».

ДЯКУЮ!!!

0

55

Лідія Балко написал(а):

Шановні колеги!
Терміново шукаю плюс пісні (діти гатують таночок, а я не кожен день маю уроки, щоб грати їм). Моя скринька lidiyabalko1@mail.ru

Я скачивала видео на ютубе http://www.youtube.com/watch?v=vfCFnZF5esE

0

56

ШАНОВНІ КОЛЕГИ!!!   ПЕРШИЙ РАЗ  ТРЕБА ПРОВЕСТИ ТИЖДЕНЬ МУЗИКИ!!! ДОПОМОЖІТЬ ПЛАНОМ ТА РОЗРОБКАМИ.БУДУ ДУЖЕ ВДЯЧНА.

0

57

Тут, нажаль, все вмерло...

0

58

Помогите, пожалуйста, с произведениями для изучения и исполнения (песни) в 7 классе (курс Мистецтво). Совсем ничего нет. Большое Вам спасибо!

0

59

RWT
Добрый день! Очень прошу, вышлите мне на мой адрес программу вокального кружка, я не могу зайти на Вашу страницу почему-то! Мой адрес akordeonovna@mail.ru (www тоже набирать надо!). Заранее Вам очень благодарна!!! С уважением, Елена.

0

60

Мій сайт "висить" з 1 вересня, в жовтні 2 дні пропрацював і знову завис. Звертання в сервіс не допомагає. Тому я відкрив другий сайт, де розмістив найбільш гарячі матеріали. На жаль, Ви не вказали, яку саме програму Вам треба. Подивіться за адресою berest.ucoz.ru , там є всі програми. До речі, на форумі є теми пов'язані з гуртковою роботою, там я залишив адреси матеріалів.

+1



Рейтинг форумов | Создать форум бесплатно © 2007–2017 «QuadroSystems» LLC