minus-star: Форум создан в помощь музыкантам, вокалистам и просто любителям музыки...

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » minus-star: Форум создан в помощь музыкантам, вокалистам и просто любителям музыки... » Музыкальным руководителям » Планирование в детском саду по музыкальному воспитанию <


Планирование в детском саду по музыкальному воспитанию <

Сообщений 31 страница 50 из 50

31

Скачать Зразок плана.doc с WebFile.RU

0

32

Скачать Етапи роботи над музичним репертуаром.docx с WebFile.RU

0

33

Скачать План проведення масових заходів..doc с WebFile.RU

0

34

Скачать Лінії розвитку.doc с WebFile.RU

0

35

спасибо

0

36

Всім добрий вечір! хочу поділитися плануванням за програмою "Я у світі" Купила книжки О.Гусак для всіх груп, тепер сиджу та переробляю в Word
Зробила тільки перспективне планування( трішки поміняла репертуар, та теми тижнів) на перший квартал на старшу, середню та молодшу групи, перехожу на русский. а календарное планирование делаю уже по мере необходимости.
Итак  перспективные планы на первый квартал
средняя

Скрытый текст:

Для просмотра скрытого текста - войдите или зарегистрируйтесь.

младшая

Скрытый текст:

Для просмотра скрытого текста - войдите или зарегистрируйтесь.

старшая

Скрытый текст:

Для просмотра скрытого текста - войдите или зарегистрируйтесь.

Цыфры в планировании это этапы работы над видом музыкальной деятельности

Отредактировано sunia (2012-10-18 20:44:19)

0

37

Хочу сказать, что вышла новая редакция "Базового компонета" там уже не лінії розвитку, а освітні лінії почитайте, если у  кого нету
"Базовий компонент" новая редакция 2012 г.

Скрытый текст:

Для просмотра скрытого текста - войдите или зарегистрируйтесь.

Клендарные планы на сентябрь  выставлю чуть позже
а это перспективный план моей работы в детском саду. здесь и работа с детьми и работа с родителями. и работа с воспитателями и т.д и т.п.
   

Скрытый текст:

Для просмотра скрытого текста - войдите или зарегистрируйтесь.

Отредактировано sunia (2012-10-18 20:41:04)

0

38

Витуся
Ссылка на почте.

+1

39

Ми вчимося танцювати, гарно й весело співати
Музичне заняття з використанням елементів системи
                                  Карла Орфа
                               І молодша група 
Мета. Вчити дітей крокувати один за одним , відчуваючи веселий характер музики. Формувати уявлення про тембральний слух. Розвивати уміння відбивати ритм під музику за допомогою дерев’яних паличок .
Матеріали.
Під веселу музику діти заходять до залу.
Музичне привітання «Добрий день…»
Муз. кер. Діти поки я готувалалася  до заняття,до залу забігло маленьке кошеня. Ось воно! (показ іграшки). І воно так нявкотіло, просило погратись з вами в залі. А як нявчить маленьке кошеня? А мама кішка?
(Робота над розвитком тембрального відчуття)
- Покажіть малята , як треба крокувати малесенькому кошеняті .         Вправа «Весело крокуємо»
- Малята, тс-с…
Кошеня стомилося,
В куточку розмістилося,
У клубок згорнулося,
Спатоньки надумалося.
Щоб його не розбудити ми послухаємо колискову.
(Діти слухають «Колискову»: визначають, що під музику можна спати)
- Кошеня прокинулось,
В віконце задивилося,
А там крапельки-краплинки
Пострибали по стежинках.
- Діти, покажіть, як крапає дощик?
(Діти за допомогою паличок вистукують ритм швидкого дощику).
Дощик йде поволі, і крапельок стало менше.
(Діти вистукують ритм дощику, який закінчується).
- Котику, а дітки знають пісеньку про дощик.
Пісня «Дощ»
(на програш діти акомпонують собі дерев’яними паличками).
Дощик, дощик, крап, крап, крап.
Мокрі всі доріжки.
Щоб піти нам погулять,
Треба чобітки взувать.
(Діти виконують «Веселий танок»).
- Дти, наше маленьке кошеня просить з нами погратися.Ви будете ховатися, а воно – вас шукати.
Гра з іграшкою.
(Діти ходять спокійно по залу, муз.керівник співає).
Кошеня десь заховалось,
Нумо( ім’я дитини) пошукай.
Тільки знайдеш його в залі,
Потанцюй і покружляй.
- Кошеня, тобі сподобалось з дітками гратися? Поспішай додому, бо мама буде хвилюватися. Коли мама дозволить, то приходь ще до нас.
(Кошеня виходить).
Підсумок заняття.

0

40

Сюжетне музичне заняття
(старша група)

                                                   «Чарівна карусель»

Мета: Розвивати емоційне образне почуття, вміння сприймати і висловлюватися про музику різного характеру.Закріплювати навички співу без напруги; починати співати самостійно; після виступу, вірно влучати на І звук; співати з солістом; вміння співати у рухах таночку, передаваючи ритм танка у співах. Закріплювати навички самостійної реакції на початок і кінець музики; виконувати танцювальні рухи: кружляння в парі, приставний крок по колу, хороводний крок по колу, гойдання з п`ятки на носок. Закріплювати навички гри на шумових інструментах, знати їх назву; передавати  простий ритмічний малюнок; підібрати звукові характеристики до образу гойдаючи гілок пальми за допомогою іграшок-саморобок; уявляти себе на лісовій галявині.

Музичний репертуар:
Сприйняття музики: Е. Григ «Ранок»
                                   Е.Григ «Хода гномів»
                                   І.С.Бах «Жарт»
Співи: «Співи птахів» - Орфовська модель
           «Що таке здрастуй?»
           «Бубонці» - фольклор
           «Подружились ми з тобою»
           «Пальма» - Орфовська модель

Підготовча робота: освоєння музичного репертуару на музичних заняттях;
підготовка вихователя з питань музичного виховання; підготовка декорацій; запис фонограми на аудіо касету; виготовлення самостійних інструментів.

Хід заняття:

Під музику Е.Грига «Ранок» діти заходять до залу.
М.К.    Малята, ви чуєте, яка чудова музика вас зустрічає сьогодні в залі.
             Вона передає нам настрій ранкової природи, яка пробуджується від зимового сну. Як називається ця музика? ( «Ранок» ). А хто створив її? (Е.Григ) Сьогодні ця музика кличе нас прокотитися на чарівній каруселі. Ось вона! (Діти сідають по колу на «карусель», крутять її) /Звучить «Жарт» Баха. Завіса відкривається, декорації лісова галявина. Чути голоси птахів у запису/.
- Ах, як чудово! Подивиться, ми опинилися на лісовій галявині, чуєте, пташки заспівали. А ми з вами вміємо відтворювати голоси птахів.  /Повторюють за М.К. мовою пташок /
А який інструмент для кого підходить? /Називають інструменти, грають найпростіші ритми/
А тепер давайте візьмемо наші музичні інструменти і заспіваємо пісеньку пташок.
«Спів птахів» - Орфовська модель

А зараз я пропоную вам знов сісти на карусель . /Крутять «карусель», звучить музика: декорація  -  «Замок Людожера»/.
Дивіться, якийсь замок! Ми потрапили в казкову країну. /Звучить музика   Е.Грига «Хода гномів»/.
Діти, чуєте, яка сувора музика, а ви її впізнали? / «Хода гномів» /. А хто її автор? /Е.Григ/
Яка ця музика? /Темна, похмура, понура, небезпечна/.
Цікаво, хто мешкає в цьому домі? (Вибігає Людожер)
Л.   Ах, які ви товстенькі, смачненькі. Зараз я вас усіх з`їм.
М.К.  Добридень! (Мовчить) Ви що, не знаєте, що таке добридень?
Л.    Ніколи не чув.
М.К. Діти, давайте пояснимо цьому громадянину, що таке «Здрастуйте».
Співанка «Добридень»
          Тепер ви зрозуміли?
Л.      Ох, тепер я зрозумів! Добридень!
         Добридень! А зараз, будь ласка, скажіть нам, хто ви?
Л.     – Людожер читає вірш « Я – чарівник Людожер»
М.К.    Так ви Людожер? Дуже приємно! Сподіваюсь, ви передумали нас їсти, своїх сусідів.  Пора вам з цією справою закінчувати – це дуже не чемно, їсти своїх друзів і сусідів.
Л.       І то правда, нудно мені стало. У гості ні до кого сходити, пограти в кошки-мишки.
М.К.  Ну добре. Малята з тобою пограють, але ти пообіцяй більше нікого не їстиме.
Л.       Обіцяю!
Гра «Піжмурки з дзвоником»
(Виконання хороводного кроку із співом)
/З`являється Баба Яга/
Б.Я.    А чому це ви без мене граєте?
           - Ой, Баба Яга! Малятка, всі сюди!
/Баба Яга читає вірш «Навіщо дітей ви мною лякаєте»/
Л.       Я твій принц!
Б.Я.    Тьху, тьху, тьху! Теж мені принц!
Л.        А що, я чоловік іще той!
Б.Я.     Я і бачу.
Л.        Та ти на себе краще подивися!
/Сваряться/
М.К.    Мабуть, прийдеться брати їх виховувати. Так, малята?
«Чарівна пісенька» (спів із солістом)
Ну що, зрозуміло, як себе вести? Тоді давайте затанцюємо з нами танок дружби.
«Подружилися ми з тобою»
Давайте знов прокотимося на нашій каруселі.
/Сідають, музика Баха «Жарт». З`являються пальма і тигреня з мавпочкою/
- Відчуваєте як стало спекотна. А ось і пальма, і мавпеня з тигриком. Чи не в Африку ми потрапили? Діти, у нас є саморобні іграшки, давайте ми з вами підберемо такі, що передадуть вітерець, якій гойдає листя пальми.
Імпровізаційне музикування
Давайте закружляємо біля пальми, міркуючи про щось добре, гарне.

Танок «Пальми» - Орфовська модель
Ні, тут дуже спекотна, вже час нам додому.
/Сідають на «каруселі», грає «Жарт» Баха/
Сподобалося вам кататися на чарівній каруселі? А під яку музику ми з вами крутилися? А яка вона? /грайлива, забавна, жартівлива/
Композитор цього музичного твору Іоганн Себастьян Бах. Але про нього я розповім вам наступного разу. До побачення.

0

41

Добрый день!!! --
Меня интересует планирование для всех возрастных категорий в ДОУ "У світі музики", возможно я ошибаюсь с названием.
Особенно необходимо для детей 2-3 лет, с этим целая проблема.  --
Буду крайне признательна если Вы сможете мне помочь!!! http://mysmiles.ru/super_smilies089.gif

0

42

Може в когось є планування для всіх вікових груп з музичної діяльності за новими програмами ("Дитина" , "Впевнений старт"). Я так розумію програму "Я у світі" з нового 2013 н.р. вже використовувати не можна!

0

43

Діткам потрібно побільше співати а не розказувати небилиці.Це буде в школі.Який умник складав таку програмй-вона для музичних училищ а не для садочків.І до чого ж ми докотимось з такими програмами.Забудемо українські пісні  яких і так діти незнають і будемо уявляти.Бездарна програма яка калічить дітей і ненавчає співу.

0

44

спасибо большое

0

45

http://mysmiles.ru/super_smilies025.gif а есть у кого-нибудь программа по хореографии?

0

46

http://mysmiles.ru/super_smilies089.gif

0

47

Заняття на розвиток креативності у дітей(старша група) у ньому я використала методику К. Орфа та "Хор рук" Т. Боровик.

Мета:
розвивати креативність, уяву, увагу, пам’ять, емоційне образне почуття, пластичність. Закріплювати навички співу без напруги; починати співати самостійно; після вступу, вірно влучати на І звук; вміння співати під акомпонемент дитячих музичних інструментів. Закріплювати навички самостійної реакції на початок і кінець музики; самостійно створювати власні таночки та пісеньки. Формувати у дітей вміння виконувати нескладні творчі завдання. Закріплювати навички музикуванню на дитячих музичних та скляних інструментах; передавати простий ритмічний малюнок; уявляти себе на лісовій галявині.

Обладнання:
Посібник «Колобок», атрибути до хору рук «Зимова фантазія», атрибути до гри «Звуки сніжинки», стіл, пеньок, біла тканина для «сніжних кучугурів», стакани, чашки, вазочки, кришталеві стаканчики, «літрофон», дитячі музичні інструменти.

Музичний керівник
Що за гості поспішають?
Бачу я своїх малят!
Всі проходьте і ставайте,
Всі на місті?
Діти
Так!

Музичний керівник
А зараз пригадаємо наше музичне привітання.

Музичне привітання:
- Добрий день, малята!
- Добрий день!
- Який сьогодні настрій?
- Настрій супер клас!
- Будемо займатись?
- Так! Так! Так!
- Ми будем всі старатись:
- Будем, як завжди!
- Будем танцювати і пісні співать,
Прошу вас, малята, за мною повторять!
Діти виконують рухи разом з музкерівником.
Музичний керівник
Сьогодні до нас прийшли гості, тож давайте з ними привітаємось.

Поспівка «Добрий день, вам гості»

Музичний керівник
Діти, я знаю, що ви дуже любите казки, і ось сьогодні я пропоную вам створити свою казочку, а про що вона буде, ви дізнаєтеся тоді, як відгадаєте мою музичну загадку. Тож слухайте уважно.
Музична загадка «Зима»:
Хто наткав полотна,
Аж від лісу до вікна,
І сміється, задається,
Хто ж це, дітки?(зима).
Музичний керівник
Так, це зима. А скажіть, чи можна намалювати зиму? А чим? (фарбами). А музика може намалювати зиму? Чим? (діти висловлюють будь-які припущення, нарешті з’ясовують – музика «малює» звуками). А давайте заплющимо очі та прислухаємося до звуків, що «малюють» зиму.
Діти слухають звуки зими.(під час слухання називають ці звуки)

Музичний керівник
Дітки, погляньте, скільки снігу намела зимонька. А з них утворилося багато сніжних кучугурів. Погляньте ось на цей. Із чого він утворений? (із сніжинок). А ці сніжинки незвичайні – в них живуть звуки. Деякі з них довгі, а інші – коротенькі. В якій який звук – я не знаю. А щоб його дістати, потрібно взятися обережно за кінчик, потягнути його потихеньку та одночасно заспівати звук «А-а-а». ось подивіться, який в мене звук вийшов довгий чи короткий? (витягую 1-у стрічку). А тепер? (витягую 2-у стрічку).
А тепер спробуй Ваня, а тепер Катя, Коля… А тепер всі разом. (співають та витягують стрічки із сніжинок). Ось ви й дізналися, які звуки живуть у сніжинках.

Гра «Звуки сніжинки».

Музичний керівник
А тепер уявіть, що ви перетворилися теж на легеньких, біленьких сніжинок, які кружляють-танцюють у повітрі . Кожна сніжинка танцює саме свій таночок, не схожий на таночки інших сніжинок.

Танцювальний етюд «Я – сніжинка».

Музичний керівник
Молодці, ви так гарно танцювали і натрусили скільки снігу, що з’явився іще один намет і мені здається, що під ним хтось ворушиться. Цікаво, хто ж там ховається? (дістаю Колобка). Хто це?

Діти
Колобок!
Музичний керівник
Діти, я знаю, що ви дуже полюбляєте подорожувати і сьогодні я пропоную вам разом з Колобком помандрувати до зимового лісу. Ви згодні?
Діти
Згодні!
Музичний керівник
Отож, наша подорож починається.

Вправа з Колобком «Біг із зупинкою і біг назад».



Музичний керівник
Ось ми й у лісі. Якщо гарненько прислухатись, то можна почути багато різних цікавих звуків. Давайте заплющимо очі і прислухаємось до них. Що ви чуєте? На що схожі ці звуки?

Діти слухають «звуки лісу», які створює музкерівник.(стукіт дятла, політ птахів, зайчик стрибає, хурделиця, звук вітру).

Діти
Звук вітру.
Музичний керівник
А давайте ми спробуємо голосом створити вітер. Яким звуком можна його зобразити? («У-у-у»).Тоді створіть маленький вітерець…тепер він посилився…і нарешті став великим. І ось вітер нагнав величезну хмару і навкруги стало похмуро. Покажіть виразом свого обличчя цей настрій.
(діти мімікою показують заданий настрій). Дітки, через таку похмуру погоду наш Колобок теж засмутився. А давайте всі разом подуємо на хмаринку, щоб вона розвіялась і знову стало ясно. (дують).ну, нарешті хмаринка розвіялась і Колобок почав трішки всміхатися. А щоб його настрій знов став гарним, як ви гадаєте, що потрібно? (відповіді дітей…подарувати веселу пісеньку).
Музкерівник
Правильно, але щоб її подарувати, вам спочатку потрібно її скласти. Дітки, а хто пише музику?(композитори). Тож сьогодні ми з вами будемо маленькими композиторами і кожен з вас складе свою власну веселу пісеньку і подарує її нашому Колобочку. Під час мого співу, Колобок буде рухатись по вашим рученятам, а коли я припиню спів, той у кого опиниться Колобок – буде дарувати йому свою веселу пісню. Тож починаймо грати в композиторів!

Пісенна творчість. «Весела пісенька»:
Мелодію веселу я прошу доспівати
І Колобочку гарний подарувати настрій.

Музкерівник
Дітки, погляньте, як Колобок посміхається, бо дуже гарні пісеньки у вас вийшли, настільки гарні, що їх можна подарувати всім: і батькам, і вихователям, і один одному, і навіть ось цим біленьким, легеньким сніжинкам, які кружляють у повітрі. Їх нам подарувала білорученька-зима. А чому її так називають, наш Колобок не знає. Що ж робити?
Дитина
А давайте ми для нього заспіваємо пісню, яка так і називається – «Білорученька-зима».

Музкерівник
А щоб пісня стала чарівнішою і передала всю красу зими, я пропоную виконати її із музичними інструментами.
Пісня «Білорученька-зима» (з музичними інструментами).
Музкерівник
Дітки, погляньте, як попрацювала зимонька, навіть стіл засипала своїм сніжком. Зараз я приберу цю сніжну скатертину. (прибираю). Ой, дітки, а що це тут під нею?
Діти відповідають по-черзі.
Діти
Стакани, чашки, вазочки, кришталеві стаканчики.
Музкерівник
А із чого вони зроблені? (із скла). З цими речами потрібно поводити себе обережно. Грають на них тихо і легко, щоб не розбити. Послухайте, які у них голосочки?(граю).
Діти
Тихі, прозорі, світлі, кришталеві.
Музкерівник
А на що вони схожі?
Діти
Схожі на голоси бурульок. Здається, ніби-то сніжинки переливаються на сонці.
Музкерівник
А зараз проведемо дослід. (стукнути по 2 кришталевих стаканах). Послухайте їх звук. А тепер в один із них я наллю води. (наливаю воду в один стакан). І знову послухайте. Що ви можете сказати? (звук став нижче). (налити ще декілька стаканів). Як змінився звук? Ось так із скляних пляшок можна виготовити музичний інструмент – літрофон! Ось він. Послухайте, як він співає.
Запропонувати дітям пограти на літрофоні та на стаканчиках.

Скляний оркестр «Музична скринька».

Музкерівник
Подивіться, як Колобочку сподобалася ваша гра. А ще – усім жителям лісу…і ось цим ялинкам (роздаю ялинки)…і ось цим сніжинкам (роздаю сніжинки). І від вашої гри вони хочуть заспівати і закружляти у сніговому вальсі.

Хор рук «Зимова фантазія».


Музкерівник
Ось наша подорож підійшла до кінця. І наша зимова казочка теж закінчилася. А що вам найбільше сподобалося та запам’яталося у ній, розкажіть Колобочку.
Діти передають Колобка із рук в руки і розповідають про свої враження.

Музкерівник
А мені сподобалася, створена вами казочка. Молодці. Давайте самі собі поплещемо. Як ви себе почуваєте? Ви щасливі? Давайте закриємо очі та уявимо собі найщасливіший день у житті. Вам тепло, радісно, вас усі дуже дюблять! Відкривайте очі, посміхніться усім.
Ось і настав час попрощатися із зимовою казочкою, Колобком та нашими гостями.

Поспівка «До побачення».

0

48

Українські вечорниці
Декорації:
сільська вулиця
хата
криниця
піч
Реквізит:
тиночок
скриня
лави
столи
посуд
вишиті рушники килимки
п'яльця для вишивання
Дійові особи:
Господиня
Перший хлопець
Другий хлопець
Перша дівчина
Друга дівчина
Дівчата
Хлопц
Посеред зали або на сцені — декорації сільської вулиці та хати. У хаті — піч, скриня, столи, лави, посуд, вишиті рушники, килимки. Звучить фонограма ліричної української народної пісні «Сонце низесенько, вечір близесенько». На сцені з'являється Господиня. Вона прибирає у хаті й час від часу зазирає у віконце, подивитися, чи не йдуть Дівчата. Чути стукіт у двері. Господиня відчиняє двері й зустрічає гостей. До хати заходять Дівчата у традиційному українському одязі.
Добрий вечір вашій хаті, Пані Господине! Чи тут бути вечорницям З танцями та співом?
Добрий вечір, так, звичайно!
Прошу всіх, заходьте! В нашій хаті завжди раді Любим, милим гостям!
Перша дівчина:

Господиня:
Дівчата [по черзі]:
Хто на наших вечорницях буде сумувати, Того змусимо до ранку польку танцювати! Будуть танці, будуть співи, різні небилиці. Зробимо разом на славу наші вечорниці!
Господиня: Прошу вас, Дівчат, сідайте,
Беріть в руки п'яльця. Трішечки повишиваймо, Хлопці ж десь баряться.
Господиня з Дівчатами беруть п'яльця для вишивання, «вишивають» та співають українську народну пісню «Щебетала пташечка». У цей час Хлопці перестрибують через тиночок, підбігають до хати, ховаються під вікном та підслуховують розмови Дівчат. Перший хлопець стукає у двері.
Добрий вечір, Господине! Пустіть гостей в хату. З дівчатами-щебетушками Гарно погуляти!
Пісень поспівати, Танки танцювати, На музичних інструментах Вправно так пограти!
Хлопці дістають музичні інструменти: бубни, сопілочки, брязкальця й починають імітувати гру на них. Звучить інструментальна фонограма «У Києві на риночку». Дівчата підспівують, дехто пританцьовує.
Ми гарненько граємо! А ми краще співаємо! Ми лічилки знаємо!
Перший хлопець:
Другий хлопець:
Перший хлопець: Перша дівчина: Другий хлопець: Чи тут бути вечорницям З танцями та співом?
Добрий вечір, так, звичайно! Прошу всіх, заходьте! В нашій хаті завжди раді Любим, милим гостям!
Перша дівчина:
Господиня:
Дівчата [по черзі]:
Хто на наших вечорницях буде сумувати, Того змусимо до ранку польку танцювати! Будуть танці, будуть співи, різні небилиці. Зробимо разом на славу наші вечорниці!
Господиня: Прошу вас, Дівчат, сідайте,
Беріть в руки п'яльця. Трішечки повишиваймо, Хлопці ж десь баряться.
Господиня з Дівчатами беруть п'яльця для вишивання, «вишивають» та співають українську народну пісню «Щебетала пташечка». У цей час Хлопці перестрибують через тиночок, підбігають до хати, ховаються під вікном та підслуховують розмови Дівчат. Перший хлопець стукає у двері.
Добрий вечір, Господине! Пустіть гостей в хату. З дівчатами-щебетушками Гарно погуляти!
Пісень поспівати, Танки танцювати, На музичних інструментах Вправно так пограти!
Хлопці дістають музичні інструменти: бубни, сопілочки, брязкальця й починають імітувати гру на них. Звучить інструментальна фонограма «У Києві на риночку». Дівчата підспівують, дехто пританцьовує.
Ми гарненько граємо! А ми краще співаємо! Ми лічилки знаємо!
Перший хлопець:
Другий хлопець:
Перший хлопець: Перша дівчина: Другий хлопець:
Кажіть же, чекаємо!
По дорозі цуцик біг, Скільки цуцик має ніг? Почали усі лічити: Десять вийшло у Микити.
Раз, два, три, чотири, Козі дзвоника вчепили, Коза бігає, кричить, Просить дзвоник відчепить.
Усі сміються.
Змагання між Дівчатами та Хлопцями «Чия загадка краща?».
Друга дівчина: Перший хлопець:
Другий хлопець:
укрлінпккі вечорниці
А ось загадка: У нашої бабусі Сидить звір в кожусі, Біля пічки гріється, Без водички миється. Хто це?
Та це ж кіт!
Диви який розумний. Ану, спробуй мою вгадати.
Ходить птаха по подвір'ю:
Гребінець, борідка, пір'я.

А як сяде у гніздечко —
Нам знесе вона яєчко.
Хто це?
Та це ж курка. Теж мені загадка. Ліпше мою послухай.
Надувається, гелгоче,
Наче щось сказати хоче.
Бігає туди-сюди,
Краще його обійди!
Перша дівчина:
Перший хлопець: Друга дівчина:
Другий хлопець:
Друга дівчина (залицяючись):
Кажіть же, чекаємо!
По дорозі цуцик біг, Скільки цуцик має ніг? Почали усі лічити: Десять вийшло у Микити.
Раз, два, три, чотири, Козі дзвоника вчепили, Коза бігає, кричить, Просить дзвоник відчепить.
Усі сміються.
Змагання між Дівчатами та Хлопцями «Чия загадка краща?».
Друга дівчина: Перший хлопець:
Другий хлопець:
укрлінпккі вечорниці
А ось загадка: У нашої бабусі Сидить звір в кожусі, Біля пічки гріється, Без водички миється. Хто це?
Та це ж кіт!
Диви який розумний. Ану, спробуй мою вгадати.
Ходить птаха по подвір'ю:
Гребінець, борідка, пір'я.
А як сяде у гніздечко —
Нам знесе вона яєчко.
Хто це?
Та це ж курка. Теж мені загадка. Ліпше мою послухай.
Надувається, гелгоче,
Наче щось сказати хоче.
Бігає туди-сюди,
Краще його обійди!
Перша дівчина:
Перший хлопець: Друга дівчина:
Другий хлопець:
Друга дівчина (залицяючись):
Та це ж індик гордовитий, точнісінько як ти. Кажіть же, чекаємо!
По дорозі цуцик біг, Скільки цуцик має ніг? Почали усі лічити: Десять вийшло у Микити.
Раз, два, три, чотири, Козі дзвоника вчепили, Коза бігає, кричить, Просить дзвоник відчепить.
Усі сміються.
Змагання між Дівчатами та Хлопцями «Чия загадка краща?».
Друга дівчина: Перший хлопець:
Другий хлопець:
укрлінпккі вечорниці
А ось загадка: У нашої бабусі Сидить звір в кожусі, Біля пічки гріється, Без водички миється. Хто це?
Та це ж кіт!
Диви який розумний. Ану, спробуй мою вгадати.
Ходить птаха по подвір'ю:
Гребінець, борідка, пір'я.
А як сяде у гніздечко —
Нам знесе вона яєчко.
Хто це?
Та це ж курка. Теж мені загадка. Ліпше мою послухай.
Надувається, гелгоче,
Наче щось сказати хоче.
Бігає туди-сюди,
Краще його обійди!
Перша дівчина:
Перший хлопець: Друга дівчина:
Другий хлопець:
Друга дівчина (залицяючись):
Та це ж індик гордовитий, точнісінько як ти.
Усі сміються.
Господиня: Годі пустувати, давайте разом у гру грати.
Усі починають грати у гру «Зайчик»: Хлопці та Дівчата обирають Зайчика, стають у коло, тримаються за руки; Зайчик присідає біля тиночка.
Хлопці та Дівчата (разом):
Зайчику, Зайчику, йди до нас! Сіренький Зайчику, йди до нас!
Зайчик встає, підходить до Хлопців та Дівчат, стає в середину кола.
Усі сміються.
Господиня: Годі пустувати, давайте разом у гру грати.
Усі починають грати у гру «Зайчик»: Хлопці та Дівчата обирають Зайчика, стають у коло, тримаються за руки; Зайчик присідає біля тиночка.
Хлопці та Дівчата (разом):
Зайчику, Зайчику, йди до нас! Сіренький Зайчику, йди до нас!
Зайчик встає, підходить до Хлопців та Дівчат, стає в середину кола.
Та це ж індик гордовитий, точнісінько як ти.
Усі сміються.
Господиня: Годі пустувати, давайте разом у гру грати.
Усі починають грати у гру «Зайчик»: Хлопці та Дівчата обирають Зайчика, стають у коло, тримаються за руки; Зайчик присідає біля тиночка.
Хлопці та Дівчата (разом):
Зайчику, Зайчику, йди до нас! Сіренький Зайчику, йди до нас!
Зайчик встає, підходить до Хлопців та Дівчат, стає в середину кола.
Хлопці та Дівчата (разом):
Зайчику, Зайчику, спати лягай! Сіренький Зайчику, спати лягай!
Зайчик лягає посеред кола й «спить».
Хлопці та Дівчата (разом):
Зайчику, сірий, ну ж бо вставай! Зайчику, сірий, ну ж бо вставай!
Зайчик устає. Хлопці та Дівчата просять його вмитися, причесатися, взутися. Зайчик робить усе, що його просять.
Хлопці та Дівчата (разом):
Зайчику, сірий, вдар гопачка! Зайчику, сірий, вдар гопачка!
Зайчик танцює гопачка. Потім обирає Зайчика замість себе і стає зі всіма у коло. Перша дівчина: А давайте тепер в іншу гру грати.
Гра «їду, їду» (див. с. 13) Уже й пісень час поспівати.
Господиня: Перша дівчина:
Ну ж бо, Дівчата, виводьте! Жили у бабусі, Два веселих гуся!

Усі Дівчата співають українську народну пісню «Два веселих гуся», а Хлопці їм підспівують.
Перший хлопець: А ми ще й забавлянки знаємо:
Заєць косив, заєць косив, Лисиця згрібала, Павук метав у копицю, А муха топтала.гщянпрії пвят тп рпзвпгА ми теж знаємо: Комар траву покосив, Муха посушила, Заєць в копи поскладав, Миша — повозила.
Миша книш проточила, Муха борщ пролила, Півень коня задавив — Нічим їхать до млина. А бабині коноплі На печі попріли, А дідові постоли На льоду згоріли.
Перша дівчина:
Другий хлопець:
Ой чук, чук, чук, Наловив дід щук! А бабуся пліточок — Годувати діточок, А бабуся карасиків — Годувати Тарасиків, А бабуся окунців — Годувати молодців.
Та я бачу, ви молодці! Розповім вам казку:
Приніс зайчик дров в'язку,
Поколов їх дрібненько,
Зварив кашу хутенько.
Кашка була солоденька.
Моя казка коротенька.
Або ще:
Сидить Василь на припічку, Держить кота за ниточку. Котик зубки розтулив Та Василька й укусив. А дзусь, а дзусь, кошеня, Не займай ти Василя!
Усі сміються.
Друга дівчина:
Господиня:
Оце так! Регіт, та й годі! А що ж ми забули про нашу гру «Регіт»? Ставайте парами!
Господиня:
Усі грають у гру «Регіт»: стають у колону по двоє, а спереду хтось один —
«Регіт» промовляє:
Горю, горю, палаю, Кого люблю — спіймаю! Раз, два, три! Остання пара — лети!
Остання пара біжить, «регіт» її наздоганяє. Кого «регіт» упіймає — із тим стає у пару, а той, що лишився сам — стає «реготом». Якщо ж «регіт» нікого не спіймав, то пара, яку він наздоганяв, стає попереду, а «регіт» до тих пір лишатиметься «реготом»,
аж поки когось не зловить.
Дуже просять чоботи, чоботята, Станцювати хлопчиків та дівчаток! Тож заграймо весело гопачок, Хай танцює-стукає каблучок!
Звучить «Гопачок», музика Віктора Косенка. Усі танцюють.
Хлопчики й Дівчата гарно танцювали! Пісні співали та в ігри грали. Та вже ніч на дворі. Час іти додому.
«регіт».
Перший хлопець:
Господиня:
Хлопці (гуртом): Скільки б не гуляли, а додому час.
Проводжай за двері, Господине, нас.
Дівчата: Гарно ми гуляли, гарно веселилися,
Шкода, що розваги швидко так скінчилися.
Господиня: Та ви не сумуйте, ну ж бо, прийде час —
Знову вечорниці гарні будуть в нас!
Усі гості прощаються з Господинею, розходяться парами і йдуть зі сцени. На завершення звучить фонограма пісні «Ніч яка місячна, зоряна, ясная».

0

49

dona написал(а):

Скачать 2 РАННЙ ВК КАЛЕНДАРНИЙ.doc с WebFile.RU
ранній вік

dona написал(а):

Скачать 2 РАННЙ ВК КАЛЕНДАРНИЙ.doc с WebFile.RU
ранній вік

ДЯКУЮ!

0

50

Ось знайшла в інеті

Планування навчально-виховної
роботи  з музичного розвитку дітей дошкільного віку:
розробка авторської моделі /Упоряд. Н.П. Гагаріна. – Кіровоград: Видавництво КОІППО імені Василя Сухомлинського, 2013. –  36 с.

https://yadi.sk/i/YnLpDUrWcKo5t

0


Вы здесь » minus-star: Форум создан в помощь музыкантам, вокалистам и просто любителям музыки... » Музыкальным руководителям » Планирование в детском саду по музыкальному воспитанию <


Рейтинг форумов | Создать форум бесплатно © 2007–2016 «QuadroSystems» LLC